کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی و بکتاش به نام بیا قدم بزنیم دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی و بکتاش به نام بیا قدم بزنیم

anoosh دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی و بکتاش به نام بیا قدم بزنیم

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Anooshirvan Taghavi Ft Baktash – Bia Ghadam Bezanim

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Anooshirvan Taghavi Ft Baktash – Bia Ghadam Bezanim

متن آهنگ انوشیروان تقوی و بکتاش به نام بیا قدم بزنیم

بیا قدم بزنیم هوا گرفته منو
همیشه دوست داشتم با هم قدم زدنو

همیشه دوست داشتم کنار من باشی
که بی قرار منو قدم زدن باشی

برام دوباره بخند بهم دوباره بگو
چقدر دوسم داری بگو که منتظرم
بهم دوباره بگی تنهام نمیذاری

♫♫♫

منو به حال خودم یه وقت رها نکنی
دلم میگیره اگه منو صدا نکنی
همیشه دوست داشتم از همه ی پنجره ها
به تو نگاه کنم که دم دمای غروب
یه روز دیگرو با چشات سیاه کنم

برام دوباره بخند بهم دوباره بگو
چقدر دوسم داری بگو که منتظرم
بهم دوباره بگی تنهام نمیذاری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی و بکتاش به نام بیا قدم بزنیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ